onsdag 23 december 2009

EN ÖNSKAN FRÅN MIG...


... till dig, om en
Fridfull Julhelg
&
ett härligt, inspirerande och givande 2010
Jag hoppas att din julhelg blir fylld av trevligt sällskap, inte minst ditt eget, och att du förmår njuta av det som gör dig gott.
Det nya året som står och väntar på oss bakom "kröken" har jag starka aningar om att det kommer att bli något alldeles speciellt och givande för många och på många plan. Vad du vill ska ske under detta år är mycket upp till dig. Se till att göra medvetna och positiva val för din egen skull och försök i så stor mån du kan att välja bort sådant som tar för mycket energi utan att ge något tillbaka.
En varm och innerlig julkarm till er alla från mig!
Nu ska jag njuta av ledighet och umgänge med min familj. Vi ska julpynta med gran och de sista tomtarna här hemma och i morgon blir det julfirande med systerns familj, föräldrar och svärföräldrar. Kanske dyker det upp något litet blogginlägg här någon gång under ledighet och firande, men jag tänkte försöka var lite sparsam med det. Men jag kan inte lova att jag avhåller mig helt...

9 kommentarer:

  1. En riktigt God Jul till dig och din familj! Hoppas att ni får en lugn och mysig jul med mycket gott att äta o dricka samt många goda skratt o kramar.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  3. Tack för den varma julönskningen, och njut med fin familj nu - det är du och de värda :) God jul!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. En jul fylld med glädje och härliga stunder med familj och vänner önskar jag dig. Kram

    SvaraRadera
  5. God jul önskar jag dej :) Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en skön jul-ledighet i det härliga vintervädret!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Jag önskar dig och de dina en underbar jul tillsammans också! :) Julkramar från Tarja

    SvaraRadera
  8. Stor och varm julkram från mig till er! Malin

    SvaraRadera
  9. God Jul och gott nytt år.
    Tack för en jättetrevlig blogg.
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...