söndag 25 april 2010

BOKTIPS: 12 VECKOR TILL ETT SJÄLVLÄKANDE LIV av Sanna Ehdin

Jag är en stor fan av Sanna Ehdin. Jag uppskattar hennes helhetssyn på människan och hennes breda och gedigna kunskap.
"12 veckor till ett självläkande liv" är ett 12-veckors program som du som läsare kan följa för att få ett friskare liv på alla plan. Boken är lättläst och fylld av fakta, tips och övningar. Sanna skriver om vad vi mår bra av att äta, vikten av pauser, vila och sömn, vad själven behöver, att få mer glädje i livet och en massa annat.
Om du är intresserad av hälsa och liksom både jag och Sanna Ehdin tror att  kropp och själv häger intimt ihop, så är det här definitivt en bok för dig.
Vill du förändra ditt liv och förbättra förutsättningarna för ett större välmående så kan du få mycket god hjälp genom att följa 12-veckors programmet. Är du bara som jag allmänt intresserad av hälsa så kan du läsa boken (utan att genomföra programmet) och ändå få ut mycket.

4 kommentarer:

  1. Yes yes yes. Alla hennes böcker är värda att läsas många gånger. Love them!!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande ska genast gå till bibblan o låna hennes böcker. Tack för tipset

    SvaraRadera
  3. Har läst hennes böcker, de är verkligen toppen och tål att bläddras i om och om igen.
    Nog dags att plocka fram igen..

    men för tillfället har jag skaffat mig en coach som kommer med massor av bra tips och goda råd, tror nog du känner henne...hihi!! <3 Kram

    Läser och läser och tar till mig.

    SvaraRadera
  4. Fokus mot framtiden - det är helt outstanding. Jag gillar hennes livsfilosofi skarpt och beundrar hennes kunskap.

    Anonym - så roligt att du inspireras. Jag hoppas att du kommer att tycka om böckerna lika mycket som jag gör.

    Moonroose - ja, man kan verkligen läsa om den många gånger. Bläddra, hitta godbitar, fastna vid något "nytt".
    Hoppas du får bra hjälp av din coach ;-). Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...