lördag 19 februari 2011

BOKTIPS - "DITT LIV DITT ANSVAR" av Susanne Lötbom

Ojojoj viken bra bok!!!
Den här boken önskar jag att jag hade skrivit själv. Faktum är att jag nästan blir skrämd ibland av vilken likhet bokens innehåll har med det som jag brukar tala med mina coachingkunder om eller berätta på mina föreläsningar. Jag och Susanne Lötbom har verkligen samma tankar och åsikter om mycket. Det enda område där vår inställning skiljer sig lite åt är kapitlet som handlar om kosten, då Susanne förespråkar en mer kolhydratrik än vad jag föredrar.

Annars är boken verkligen kanon.
Bra och lättillgänglig text.
Bra exempel.
Bra tips och övningar.

Och hörrni, bäst av allt det är REA på "Ditt liv ditt ansvar" på Bokus. Den kostar nu bara 45:-. Så passa på!!!

3 kommentarer:

  1. Tack för boktipset, kanske har du fler böcker att tipsa om just nu. Vore toppen att knappa hem fler böcker vid ett och samma tillfälle.

    kram

    SvaraRadera
  2. yes - titta lite längre ner i min blogg, så har jag en lista till höger på böcker som jag rekommenderar. den är inte riktigt uppdaterad som den borde, men flera favoriter finns med. Annars kan du gå in under etiketten "boktips" och läsa om andra böcker jag rekommenderar. Så här på rak arm, säger jag Lisa Fabres "Rum för dig" och Robin Sharmas "Munken som sålde sin Ferrari. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...