söndag 11 november 2012

ALLT FÖR HÄLSAN - HÄLSOSMART - vete- och sockerfritt för ökad hälsa



I dag är jag och Josefi Dahlberg på Allt för hälsan mässan i Älvsjö. Först ska vi passa på att träffa alla härliga människor och inspireras av hälsosamma produkter som erbjuds. Sedan hittar ni oss i Bodystore.coms monter (A 17:30) mellan 12:20 - 17:15 - bortsett från kl. 16:00 - 16:45 då vi håller vår alldeles egna föreläsning - premiären av:


HÄLSOSMART - vete- och sockerfritt för ökad hälsa

I föreläsningen kommer vi att berätta om våra egna erfarenheter av att leva ett hälsosmart liv utan vete och socker. Vi kommer också prata om varför vi inte mår bra av dessa produkter, hur våra liv har påverkats positivt när vi har förändrat våra kostvanor och även gå in på vad du kan göra för att göra mer hälsosmarta val.

Kom gärna och hälsa på oss och lyssna på oss under dagen. Självklart kommer bilder, intryck, tankar och tips om dagen här på bloggen.




Ni har väl inte missat att jag har blivit nominerat till Sveriges Bästa Gröna Bloggar 2012 i kategorin Livsstil. Just nu handlar omröstningen om vilka bloggar som går till final. Du kan rösta på mig och på alla andra inspirerande bloggar fram till 29/11 (en gång per dag och dator). TACK ALLA som hjälper mig på vägen! Det uppskattar jag mycket.
Du kan RÖSTA HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...