onsdag 2 oktober 2013

STÄMNINGSSKAPANDE DOFTLJUS FRÅN AIRWICK BLACK EDITION


Som Buzzador får jag förfrågningar med jämna mellanrum att testa olika produkter. Det är inte så ofta jag nappar på dessa erbjudanden, men detta lät så spännande att jag ville prova. Jag ÄLSKAR ju doftljus nu under hösten/vintern. Nu fick jag möjlighet att testa dessa mycket speciella ljus från AirWick.

Det här är ett mycket speciellt doftljus som förutom den mycket goda doften (Mulled Wine & Cinnamon Apple och Purple Blackberry Fig) dessutom skiftar i färg genom det vackra mönstret som finns i glashållaren. Det blir en oerhört skön och meditativ stämning av detta.
Doften är lite i starkaste laget om man som jag är lite känslig mot starka dofter, så du som är doftöverkänslig/allergisk bör vara vaksam. Är du normalt känslig för doftljus så kommer du säkert inte tåla det här heller. För mig går det bra när ljuset står mitt i rummet och jag befinner mig en liten bit ifrån.

Ljusen finns till försäljning på bland annat ICA och Coop och kostar ca 60:- st.

15 kommentarer:

  1. Hejsan, jag har försökt att hitta Airwick ljus på både ICA och Coop men jag har inte hittat några. Vet du om man kan beställa över nätet eller finns de på andra ställen också? Mvh Amanda

    SvaraRadera
  2. Jag är osäker på om de går att beställa på nätet i nuläget Amanda. Jag tror att tanken är att de ska finnas ute i dagligvaruhandeln och lättillgängliga. Hör med din handlare om han/hon kan ta hem dem, eller leta på Hemköp eller andra butiker.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Det finns på Rusta, köpte själv igår

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns på Ö&B i kungens kurva. Kostar 49:- st.

      Radera
  4. Jag har letat dessa doftljus här i Östersund men har inte hittat AirWick doftljus, någon som vet vart man kan beställa på nätet ?

    SvaraRadera
  5. Köpte mitt doftljus på ica, men det skiftar inte i färger som det ska göra??

    SvaraRadera
  6. Det är ju inte som på reklamen direkt.. Men på glaset ser man skiftningar i olika färger

    SvaraRadera
  7. Hittade mitt på Willys :) 49kr

    SvaraRadera
  8. Men dessa ljus är väl med paraffin i = miljöbov och giftiga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och vem i helvete bryr sig om det? Du cyklar säkert till jobbet och har endast lågenergi lampor hemma.

      Radera
  9. Hej. Jag letade efter dem i hela femman huset i Göteborg o hittade inget. Vet nån var jag kan köpa dem i Göteborg? Tack. Fred

    SvaraRadera
  10. Finns på Ullared ,kostar 38:-

    SvaraRadera
  11. Ni vet väl om att det sitter ett batteri längst ner i botten

    SvaraRadera
  12. Vadå, batteri i botten....?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...