måndag 13 januari 2014

5:2 - ALLT OM SUCCÉDIETEN FRÅN EXPRESSEN: jag är med och ger råd.



Tipsar (så gärna) om denna temabilaga/bok som ges ut av Expressen och som finns till försäljning under januari (fram till 27 jan), "5:2 - Allt om succédieten". En riktigt tjock och innehållsrik bilaga/bok som är en guldgruva för dig som är nyfiken på 5:2. Den innehåller både praktiska tips och massor med goda recept.

Jag finns också med på ett hörn, eller två :-).
Som vanligt är mitt perspektiv framför allt från det hälsosamma perspektivet och inte huvudfokus på just viktnedgången - även om den kan vara en trevlig "bieffekt" av 5:2 om det finns möjlighet/behov.


Ett uppslag med en uppmaning att fokusera på hälsan före kilona.

Lite om hur jag själv kör min 5:2-detox

Mina tankar om hur du går vidare när du nått din målvikt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...