måndag 3 februari 2014

E-boken "21 dagar till ett EGOlogiskt liv till Alla Hjärtans Dag pris

Inför Alla Hjärtans Dag vill jag gärna med hjälp av dig sprida lite kärlek.
Allt det goda börjar hos mig och dig. Om du tar hand om dig och  mår bra så blir du också en bättre förälder, partner, vän, kollega etc.
Jag vet att många har svårt för att känna efter vad de själva behöver - det är ju så mycket annat som också ska hinnas med. Och att tänka på sig själv, det är väl bara egoistiskt?!

Det var efter ett antal coachsamtal med personer som mådde dåligt på grund av att de alltid satte sig själva i sista rummet som jag myntade begreppet EGOlogisk. Att vara EGOlogisk är inte egoistiskt, utan precis tvärt om. Det är en förutsättning för att kunna leva och må bra på alla plan.

För att hjälpa mina coachklienter på traven satte jag ihop en KBT-baserad metod i form av en e-bok/e-kurs. Under 21 dagar läser du ett kapitel om dagen (kapitlen är inte särskilt långa) och jobbar med olika uppgifter i syfte att stärka dig själv och ditt eget välmående.
Här är några exempel på vad du får jobba med:
- Att mäta din energinivå
- Vad EGOlogiska handlingar innebär
- Att anpassa dig efter dina förutsättningar
 
- Hur du kan förändra dina saboterande tankar
- Jobba med tacksamhet
- Jobba med affirmationer
- Att starta din dag på bästa möjliga sätt
- Att planera för egentid
- Att säga nej när det behövs
- Att vara mindfull i vardagen
- Att säga ja till sådant som berikar
- Hur motion kan få dig att må bättre
- Att stärka din självkänsla och självkärlek
- Att slänga bort offerkoftan
- Att visualisera dina önskningar
- Att avsluta dagen på bästa möjliga sätt
- Att utmana dig själv med att prova något nytt
 

Nu inför Alla Hjärtans Dag har du möjlighet att beställa den till dig själv eller till någon du vill visa din uppskattning för för endast 29:- (ord. pris 89:-). En länk så att du kan ladda hem e-boken kommer sedan till din mejl. Om du vill ge bort den anger du mottagarens mejladress. Jag uppger då att boken är en gåva från dig i mitt mejl.
Erbjudandet gäller endast t.o.m 15/2


21 dagar till ett EGOlogiskt liv - e-bok/e-kurs 29 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...