lördag 22 februari 2014

Extra kursstart - Tänk Dig Smal 3 mars


Har fått förfrågan om att ha distanskursen Tänk Dig Smal - gå ner i vikt med KBT vid ett tidigare tillfälle än den inplanerade starten den 5 maj. Jag undersöker därför om det finns ett intresse av att vara med på kursen mellan den 3 mars och 13 april (6 veckor).
Vi håller till i en hemlig grupp på Facebook och du får dagligen uppgifter och redskap att arbeta med samt pepp och tips från mig och övriga medlemmar i gruppen.

Så här säger några av de deltagare som gått kursen tidigare:

"Nu tappar jag brallorna igen!
Kärt nöje att köpa nya mycket åtsittande : ) kund som jag inte sett på ett tag sa "" men Lena hur många kilo har du gott ner?" Jag svara har ingen aning ,tog en kbt kurs på Fb o kilona bara rasar!!!!! DET funkar verkligen! Stor kram Ulrika Gabriel för denna fantastisk guidning till självinsikt, mår så bra o vet nu hur otroligt mycket kunskap jag själv har att använda o ösa ur , gillar mig själv mer o mer ; )"


"Jag vet vad som är bra mat, men det är ”det andra” som gör att jag aldrig lyckats hålla min målvikt. ”Det andra” är tankar och beteenden kring ätande som jag aldrig har fått bukt med. Redan halvvägs in i kursen ”Tänk dig smal” känner jag att jag har fått massor med bra verktyg för att kunna förändra mina tankar och mitt beteende varaktigt. Kursen kräver mycket arbete men ju mer tid och energi man lägger ner på kursen, desto mer sjunker de nya tankesätten in. Att ha kontakt med de andra kursdeltagarna på internet är jättebra, då kan man både diskutera problem och fira framgångar. Jag kan varmt rekommendera kursen för den som känner att sista pusselbiten saknas för att nå sin målvikt./ Maria Hoffstedt"

"Med kursens hjälp har min polett ramlat ner.Genom verktygen vi får har jag börjat att omprogrammera min hjärna. Den ger mig ett inre lugn. På min korta promenad till jobbet, ljuder nu ett positivt mantra: - Denna dag kommer att bli bra! 
Stämningen i gruppen är kamratligt, stöttande och respektfull.
Att hoppa in på fejjan när man behöver stöd, ger mig ett lugn./Anna Wiström"

" Det här blev vändpunkten för mig. Har aldrig vågat tro så här på mig själv förut. Oftast har jag gjort en snabbdiet, gått ner 5 kg och sen snabbt upp igen. Men nu har jag gått ner 6 kg utan diet och med alla "tankeverktyg" vi har fått så är jag säker på att jag når målvikten den här gången. Jag kan varmt rekommendera den här kursen!!! Tusen tack till dig Ulrika"

" Det är verkligen en fantastisk kurs - olikt allt annat jag provat och just därför känner jag att jag kommer att lyckas denna gången! Det är ju liksom i huvudet allt sitter!
Det är så motiverande o "rakt" - inga om och men...
Det här är skillnaden i mitt liv!
Precis vad jag behöver!!
Tack för det! /Ulrica"


Du kan läsa mer om kursens innehåll och upplägg HÄR.
Mejla mig din intresseanmälan så snart som möjligt till: ulrikagabriel(snabela)gmail(punkt)com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...